loading...
نيوز تو دي
حامد جاويدپور بازدید : 19 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

تیم ملی برای دیدار حساس و سرنوشت ساز خود مقابل قطر ستاره هایی همچون سید مهدی رحمتی، علی کریمی، اشکان دژاگه و هادی عقیلی را در اختیار نداشت . چشم تمام علاقه مندان به فوتبال در ایران به دوحه بود . طبق پیش بینی و انتظارمان قطر ، جنگ روانی را قبل از شروع بازی و با عدم صدور ویزا برای لیدرهای تیم ملی ایران آغاز کرده بودند.

در دوحه تنها و تنها پیروزی به دردمان می خورد. در کورس رقابت قرار گرفتیم تا هفته آینده به مصاف یک بازی دیگر برویم . ما هر چند که امتیازات مهمی را از دست دادیم اما هنوز شانس داریم و تا لحظه ای که شانس هست، نباید نا امید شد .

تیم ملی ایران برای رودرو شدن با تیم قطر با ترکیب زیر به میدان رفت

رحمان احمدی، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، آندو تیموریان، مجتبی جباری،
خسرو حیدری، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعی

ترفند قطر پیش از بازی با ایران

جالب است بدانید قطری‌ها از یک ترفند جدید برای پرکردن ظرفیت ورزشگاه السد استفاده کردند و کارگران نپالی، فیلیپینی و آفریقایی را به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آوردند.

گفته‌ می‌شود به هر کارگر بابت حضور در ورزشگاه 200 ریال قطری و غذا داده می‌شود.

نتیجه : قطر 0 - ایران 1

امروز در مرحله نهایی مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا سرنوشت چهار تیم صعود کننده به جام جهانی و دو تیم راه یافته به پلی‌آف این مسابقه‌ها مشخص خواهد شد.

کره ای ها نیز ساعت 22 به مصاف لبنان رفتند که برای پس گرفتن جایگاهشان در جدول نیز می باشد .


نتیجه : لبنان 1 - کره 0

البته ژاپن توانست با کسب یک تساوی برابر استرالیا در خانه این تیم صعودش را به عنوان اولین تیم به جام جهانی قطعی کند.

نتیجه : استرالیا 1 - ژاپن 1


جدول مقدماتي جام جهاني قاره آسيا گروه A

تعداد بازی ها امتیازها

ازبکستان 6 11

کره جنوبی 5 10

ایران 5 7

قطر 6 7

لبنان 6

حامد جاويدپور بازدید : 24 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش  نيوز تو دي، شاآنشی یکی از استان‌های کشور چین است. این استان در مرکز این کشور قرار گرفته‌است و مرکز آن شهر شیان است.در کوه های خوش منظره و زیبا این مکان مسیری باریک و وحشتناک وجود دارد که قدمت ۷۰۰ ساله دارد.

این مسیر با تخته های چوبی که به کوه میخ شده درست شده که بسیاری از مردم با زحمت فراوان خود را به انتهای آن می رسانند زیرا معتقد هستند که معبدی که در آنجا است دعاهایشان را برآورده می کند .

جالب است که بدانید با آنکه این مسیر بسیار وحشتناک است ولی توانسته توریست های زیادی را جذب کند

تصاوير بيشتر

حامد جاويدپور بازدید : 18 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش نیوز تو دي، علی فتح الله زاده در مورد جلسه روز گذشته خود با امیر قلعه نویی اظهار داشت: در این جلسه در مورد برنامه های استقلال برای تمرین و اردو صحبت کردیم. قرار است یک بازی تدارکاتی خوب در اردوهای تمرینی خود داشته باشیم. احتمالا برای برگزاری اردو به ترکیه می رویم. همیشه شاهد بوده اید که استقلال با وجود تعطیلی های زیاد لیگ به لحاظ بدنی دچار مشکل نمی شود و این به دلیل تمرینات خوب بدنسازی در شروع تمرینات است.

وی در خصوص اینکه استقلال هنوز در نقل و انتقالات به صورت جدی وارد نشده است، اظهار داشت: ما خیلی به دنبال تغییرات نیستیم. سعی داریم که اکثر بازیکنان خود را حفظ کنیم. شاید دو سه تغییر داشته باشیم. قصد داریم ۴ بازیکن خوب خارجی جذب کنیم. یکی از این بازیکنان ساموئل است که می خواهیم او را حفظ کنیم.

مدیرعامل استقلال در ارتباط با اینکه گفته می شود جانواریو هم یکی از بازیکنان مورد نظر کادرفنی است، گفت: قرار شده با مدیربرنامه های او صحبت کنیم و اگر جانواریو از لحاظ پزشکی مشکلی نداشته و در آمادگی باشد او را جذب می کنیم. جانواریو بازیکن متعصبی است که زحمت می کشد.

فتح الله زاده در پایان در مورد جذب بازیکن گفت: ما به دنبال هافبک هستیم و اول باید بازیکن جذب کنیم بعد باید ببینیم چه کسانی را نمی خواهیم.

حامد جاويدپور بازدید : 19 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش نيوز تو دي؛ قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را مي توانيد بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنيد.

 

اين نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنين نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است

دانلود

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
شما مي توانيد در اين سايت از تمامي فنّاوري ها و علوم قرآني و ديني با خبر شويد. با تشكّر مدير وب.حامد جاويدپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب وب راضي هستيد؟
    به نظر شما آیا ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی صعود می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 1,094
  • بازدید کلی : 6,460