loading...
نيوز تو دي
حامد جاويدپور بازدید : 27 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

تيم بسکتبال سن آنتونيو با شکست ميامي قهرمان ليگ بسکتبال NBA شد.

 

ديدار پنجم تيم هاي ميامي و سن آنتونيو در فينال ليگ بسکتبال NBA امروز برگزار شد. در اين بازي که به ميزباني سن‌انتونيو انجام شد آنها توانستند 104 بر 87 به برتري برسند و ضمن انتقام شکست سال گذشته از ميامي، عنوان قهرماني اين فصل را هم از آن خود کنند.

لبرون جيمز در اين بازي با کسب 31 امتياز ، 10 ريباند و 5 پاس منجر به گل پرامتيازترين بازيکن ميدان بود، اما نتوانست مانع شکست تيمش شود.

ليئونارد با کسب 22 امتياز و 10 ريباند بهترين بازيکن سن آنتونونيو بود.

 

حامد جاويدپور بازدید : 19 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
رئیس کمیته مطالبات عمومی مجلس گفت: در رابطه با اینکه چرا ایران نمی‌تواند به پول‌های واریز شده به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سوئیس و عمان دسترسی داشته باشد، سه فرضیه وجود دارد.
 

 

حامد جاويدپور بازدید : 29 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

در تازه‌ترین خبرها از هواپیمای مالزیایی آخرین جملات خلبان هواپیمای گمشده خطوط هوایی مالزی بعد از آن که وسایل ارتباطی آن از کار افتاده بود، فاش شده است. فیلم های منتشر شده خلبانان هواپیما را در حال عبور از گیت امنیتی برای آخرین بار قبل از بلند شدن هواپیما نشان می‌دهد.

حامد جاويدپور بازدید : 22 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.

حامد جاويدپور بازدید : 14 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2014 آمریکا با برتری 6 بر 2 مقابل تیم روسیه برای سومین سال متوالی قهرمان شد.

حامد جاويدپور بازدید : 24 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از ورود نسل تلفن‌های همراه هوشمند؛ بازی انگری بردز و یا پرندگان خشمگین، در سال ۲۰۰۹ توسط شركت رویو تولید و توسط شركت چیلینگو به بازار عرضه شد كه در اواخر سال ۲۰۱۰، شركت رویوی خود به صورت مستقل تولید و توزیع بازی را بر عهده گرفته است. این بازی پس از مدت اندكی توانست در میان كاربران موبایل محبوبیت فوق العاده‌ای كسب كند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص كامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد

حامد جاويدپور بازدید : 26 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از صعود علمی ایران به مرتبه ۱۵ جهان خبر داد و گفت: رئیس جمهور تاکید دارند که پژوهش نیازمند محیطی امن و آرام است.هدف ما نیز در پژوهش چاپ کتاب نیست بلکه پژوهش باید به تولید ثروت منجر شود

 

حامد جاويدپور بازدید : 16 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

روز ۵شنبه نرم افزار «ویچت» فیلتر شد. کاربران اینترنت همراه از این پس بیشتر صفحه «پیوندها» را ملاحظه مشاهده می کنند. فیلترینگ ویچت، بازتاب زیادی را در بین مردم داشت.

به گزارش افکارنیوز ، در حال حاضر، موجی از فیلترهای جدید موسوم به "فیلتر اندرویدی" ها آغاز شده و اولین نمود کامل در فیلتر نرم افزار ویچت خود را نشان داده است. علت دقیق فیلترینگ ویچت مشخص نیست. اما تنها گذشت چند ساعت لازم بود تا نرم افزار دور زدن فیلترینگ ویچت درمیان طرفداران این شبکه ارتباطی دست به دست شود. فیس بوک فیلتر است، اما ۱۷ میلیون کاربر ایرانی در این شبکه اجتماعی عضو هستند.

اما به نظر میرسد فیلترینگ وی چت بدون کار کارشناسی کافی صورت گرفته است. چرا که این نرم افزار نه مانند فیس بوک عمومی است و نه مانند برخی نرم افزارها ساخت شرکتهای صهیونیستی است. 
وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

تاکنون هم نه کلاهبرداری از آن طریق گزارش شده و نه آماری از تاثیر آن بر خانواده ها تایید شده است. که اگر هم این چنین بود باید پرسید فیلترینگ فیس بوک چه دردی را دوا کرد که فیلترینگ وی چت کند؟

نشانه های شروع این موج جدید فیلترینگ برخی اظهارات  غیر کارشناسی بود، که به اشتباه گفته بودند؛  "پشت پرده شبکه اجتماعی جدید «وی چت» صهیونیست است که از این شبکه های مخرب حمایت می کند. شبکه های اجتماعی جدید مانند «وی چت» و همچنین فیس بوک حیازدایی و ترویج اباگری را به دنیال دارد در واقع این شبکه های برای خانواده ها و جوانان مخرب هستند."

همچنین لاله افتخاری نیز در گفتگویی درباره فیلتر نرم افزار تلفن های همراه بیان کرده بود که" ابزار هایی که به نظام ضربه می زند باید فیلتر شود و ابزار هایی از این قبیل به غیر از مسائل جاسوسی ، مسائل اخلاقی نیز ایجاد می کند و در کمیسیون مدتی است بحث فیلترینگ انها مطرح است فقط منتظر هستیم به یک نظر جمعی برسیم و برای قطعی کردن فیلترینگ این برنامه های تلفن همراه اقدام کنیم و در آینده نزدیک حتما اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد"

باید پرسید که آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان بجای ابزار قهری از راهکارهای فرهنگی استفاده کنند؟!

شهید آوینی بیش از ۲۰ سال پیش گفته بود؛ و اما درباره خودمان. نباید بترسیم. حصارها تا هنگامی مفید فایده ای هستند که دزدان شب رو، بر زمین می زیند، اما آن گاه که دزدان از آسمان فرود می آیند، چگونه می توان به حصارها اطمینان کرد؟

حامد جاويدپور بازدید : 16 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مراسم الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید دریابان غلامعلی بایندر" به ناوگان نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش و امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی انجام شد.

این ناوشکن با قدمتی 50 ساله پس از انجام 528 هزار نفر ساعت کار مفید، ظرف مدت 20 ماه و پس از بازسازی و بهینه‌سازی بیش از 8 هزار قطعه حساس، انجام 3200 سرویس و تعویض بیش از 2500 قطعه، در پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش (بندرعباس) به ناوگان نداجا پیوست.

ناوشکن شهید بایندر که در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام مأموریت‌های محوله، شرکتی فعال داشت به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان با فرسودگی مواجه و از ناوگان نداجا کنار گذاشته شده بود، اما متخصصان نیروی دریایی ارتش با همت والای خود موفق به تعمیر اساسی و بازسازی این ناوشکن شدند.

گفتنی است، این ناوشکن با تعویض 60 تن ورق فولاد در قسمت‌های زیرآبی، اماکن و عرشه‌های بالای آب‌خور و نصب و افزایش حجم 2 قبضه توپ، نصب یک قبضه توپ 76 میلی‌متری در قسمت سینهٔ ناوشکن و مجهز شدن به سامانه موشکی نور در قسمت پاشنه، اکنون مهیای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاها شده است.

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق این ناوشکن، حضور پرافتخار نیروی دریایی ارتش در عرصه دریاهای آزاد را مستلزم تجهیزات و امکانات به‌روز دانست و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش با استفاده از این تجهیزات، آماده حضور هر چه بیشتر در دریاهای آزاد است.

حامد جاويدپور بازدید : 24 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش  نيوز تو دي، شاآنشی یکی از استان‌های کشور چین است. این استان در مرکز این کشور قرار گرفته‌است و مرکز آن شهر شیان است.در کوه های خوش منظره و زیبا این مکان مسیری باریک و وحشتناک وجود دارد که قدمت ۷۰۰ ساله دارد.

این مسیر با تخته های چوبی که به کوه میخ شده درست شده که بسیاری از مردم با زحمت فراوان خود را به انتهای آن می رسانند زیرا معتقد هستند که معبدی که در آنجا است دعاهایشان را برآورده می کند .

جالب است که بدانید با آنکه این مسیر بسیار وحشتناک است ولی توانسته توریست های زیادی را جذب کند

تصاوير بيشتر

حامد جاويدپور بازدید : 59 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

سلام

از بي پولي خسته شديد

مي خوايد تو ئغبز پول دار شيد

تيمتون قوي شه

يك ترفند ساده براتون دارم

هر كي بخواد روي 50تا ديوار تيم هاي مختلف تبليغ كنه

(بهترين وبلاگ ايران معرفي شد(www.news-today.rozblog.com)+گرفتن سكه

اين طوري هر تيم مي تونه با قرار دادن يكي از بازيكن هاي 10تا 20 هزاري تو ليست فروش از اون بازيكن بخرم

هر كي مي خواد تو نظرات ثبت نام كنه(بدون ايميل تيم و رمزشبعد تو همين جا اسم 50 تا تيم و بازيكن فروشي رو بگه تا برسي كنم و بازكنتونو بخرم

با تشكّر

 

درباره ما
Profile Pic
شما مي توانيد در اين سايت از تمامي فنّاوري ها و علوم قرآني و ديني با خبر شويد. با تشكّر مدير وب.حامد جاويدپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب وب راضي هستيد؟
    به نظر شما آیا ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی صعود می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 853
  • بازدید کلی : 6,219