loading...
نيوز تو دي
حامد جاويدپور بازدید : 21 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

 

وضعیت همودینامیک(فشار خون، تنفس، ضربان قلب، کلیه، ریه) با کمک دستگاه خوب اما سطح هوشیاری اصلا امیدوار کننده نیست.   
  
پزشک معالج رئیس مجلس خبرگان رهبری هم چنین پیرامون آخرین اقدام درمانی تیم پزشکی، افزود: کار خاصی نمی‌توان انجام داد، در مورد ایشان فقط باید انتظار کشید تا سیر بیماری خود را نشان دهد؛ البته کادر پزشکی تمام کارهای لازم را انجام داده‌اند. 
  
صفی با بیان این که تیم پزشکی جز انتظار و امید کار دیگری را نمی‌توانند انجام دهند، گفت: ما براساس مراحل قانونی و شرعی موظف به ادامه روند درمانی آیت‌الله مهدوی کنی همچون سایر بیماران هستیم، اما هیچ گاه به خانواده ایشان و بیماران عادی دیگر توصیه قطع کردن دستگاه‌ها از بیمار نمی‌کنیم، حتی به آن‌ها اطلاع داده‌ایم که هیچ امیدی نیست.   
  
سخنگوی تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به این که خانواده ایشان در جریان آخرین تلاش‌های تیم پزشکی قرار گرفته و وضعیت آیت‌الله را پذیرفته‌اند، خاطرنشان کرد: ما از لحاظ درمانی تنها صبر می‌کنیم و کارهای روتین که برای همه بیماران انجام می‌شود را ادامه می‌دهیم اما تکلیف نهایی را سیر بیماری مشخص می‌کند. 

گفتنی است؛ امروز سیزدهمین روز بستری شدن رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان است؛ ایشان چهارشنبه 14 خردادماه پس از بازگشت از مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل و مراقبت‌ها و اقدامات فوری به عمل آمد.

حامد جاويدپور بازدید : 27 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)
ماه شعبان، ماه هشتم از ماه های قمری، ماهی بسیار شریف و منسوب به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است. برنامه اندروید شعبانیه یک همراه همیشگی و خوب در کنار شما برای ماه شعبان است که شامل اطلاعاتی چون: پیامک های شعبان،  آهنگ های پیشواز، اعمال ماه شعبان (شامل 10 مورد بسیار نیکو)، فضیلت های ماه شعبان، مناجات شعبان و مناسبت های شعبان است. همچنین در برنامه موارد مفیدی چون: دعای کمیل، صلوات،
سجده ها و دعاهای رسول خدا و زیارت امام حسین (ع) دارد.

دانلود در ادامه ی مطلب

حامد جاويدپور بازدید : 19 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)
رئیس کمیته مطالبات عمومی مجلس گفت: در رابطه با اینکه چرا ایران نمی‌تواند به پول‌های واریز شده به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سوئیس و عمان دسترسی داشته باشد، سه فرضیه وجود دارد.
 

 

حامد جاويدپور بازدید : 22 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

 

در پی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از کشتی‌گیران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد تقدیر کردند.

حامد جاويدپور بازدید : 16 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

كسى كه به زيارت قبر حضرت ابا عبد اللَّه الحسين عليه السّلام رود محققا به رسول خدا و به ما اهل بيت احسان نموده و غيبتش جايز نبوده و گوشتش بر آتش حرام است و در مقابل هر يك درهمى كه انفاق كرده خداوند متعال انفاق اهالى و سكنه ده هزار شهرهائى كه در كتابش مضبوط و معلوم است را به او اعطاء مى‏ فرمايد و بدنبال آن حوائج و نيازمندى‏هايش را روا مى‏ فرمايد و آنچه را كه از خود باقى گذارد حق تعالى حافظ آنها است و در خواست و سؤال چيزى از خدا نمى‏ كند مگر آنكه بارى تعالى اجابتش مى‏ فرمايد اعم از آنكه سريع و بدون مهلت حاجتش را روا كرده يا با تأخير و مهلت آن را برآورده نمايد.

حامد جاويدپور بازدید : 16 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

روز ۵شنبه نرم افزار «ویچت» فیلتر شد. کاربران اینترنت همراه از این پس بیشتر صفحه «پیوندها» را ملاحظه مشاهده می کنند. فیلترینگ ویچت، بازتاب زیادی را در بین مردم داشت.

به گزارش افکارنیوز ، در حال حاضر، موجی از فیلترهای جدید موسوم به "فیلتر اندرویدی" ها آغاز شده و اولین نمود کامل در فیلتر نرم افزار ویچت خود را نشان داده است. علت دقیق فیلترینگ ویچت مشخص نیست. اما تنها گذشت چند ساعت لازم بود تا نرم افزار دور زدن فیلترینگ ویچت درمیان طرفداران این شبکه ارتباطی دست به دست شود. فیس بوک فیلتر است، اما ۱۷ میلیون کاربر ایرانی در این شبکه اجتماعی عضو هستند.

اما به نظر میرسد فیلترینگ وی چت بدون کار کارشناسی کافی صورت گرفته است. چرا که این نرم افزار نه مانند فیس بوک عمومی است و نه مانند برخی نرم افزارها ساخت شرکتهای صهیونیستی است. 
وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

تاکنون هم نه کلاهبرداری از آن طریق گزارش شده و نه آماری از تاثیر آن بر خانواده ها تایید شده است. که اگر هم این چنین بود باید پرسید فیلترینگ فیس بوک چه دردی را دوا کرد که فیلترینگ وی چت کند؟

نشانه های شروع این موج جدید فیلترینگ برخی اظهارات  غیر کارشناسی بود، که به اشتباه گفته بودند؛  "پشت پرده شبکه اجتماعی جدید «وی چت» صهیونیست است که از این شبکه های مخرب حمایت می کند. شبکه های اجتماعی جدید مانند «وی چت» و همچنین فیس بوک حیازدایی و ترویج اباگری را به دنیال دارد در واقع این شبکه های برای خانواده ها و جوانان مخرب هستند."

همچنین لاله افتخاری نیز در گفتگویی درباره فیلتر نرم افزار تلفن های همراه بیان کرده بود که" ابزار هایی که به نظام ضربه می زند باید فیلتر شود و ابزار هایی از این قبیل به غیر از مسائل جاسوسی ، مسائل اخلاقی نیز ایجاد می کند و در کمیسیون مدتی است بحث فیلترینگ انها مطرح است فقط منتظر هستیم به یک نظر جمعی برسیم و برای قطعی کردن فیلترینگ این برنامه های تلفن همراه اقدام کنیم و در آینده نزدیک حتما اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد"

باید پرسید که آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان بجای ابزار قهری از راهکارهای فرهنگی استفاده کنند؟!

شهید آوینی بیش از ۲۰ سال پیش گفته بود؛ و اما درباره خودمان. نباید بترسیم. حصارها تا هنگامی مفید فایده ای هستند که دزدان شب رو، بر زمین می زیند، اما آن گاه که دزدان از آسمان فرود می آیند، چگونه می توان به حصارها اطمینان کرد؟

حامد جاويدپور بازدید : 16 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مراسم الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید دریابان غلامعلی بایندر" به ناوگان نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش و امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی انجام شد.

این ناوشکن با قدمتی 50 ساله پس از انجام 528 هزار نفر ساعت کار مفید، ظرف مدت 20 ماه و پس از بازسازی و بهینه‌سازی بیش از 8 هزار قطعه حساس، انجام 3200 سرویس و تعویض بیش از 2500 قطعه، در پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش (بندرعباس) به ناوگان نداجا پیوست.

ناوشکن شهید بایندر که در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام مأموریت‌های محوله، شرکتی فعال داشت به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان با فرسودگی مواجه و از ناوگان نداجا کنار گذاشته شده بود، اما متخصصان نیروی دریایی ارتش با همت والای خود موفق به تعمیر اساسی و بازسازی این ناوشکن شدند.

گفتنی است، این ناوشکن با تعویض 60 تن ورق فولاد در قسمت‌های زیرآبی، اماکن و عرشه‌های بالای آب‌خور و نصب و افزایش حجم 2 قبضه توپ، نصب یک قبضه توپ 76 میلی‌متری در قسمت سینهٔ ناوشکن و مجهز شدن به سامانه موشکی نور در قسمت پاشنه، اکنون مهیای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاها شده است.

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق این ناوشکن، حضور پرافتخار نیروی دریایی ارتش در عرصه دریاهای آزاد را مستلزم تجهیزات و امکانات به‌روز دانست و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش با استفاده از این تجهیزات، آماده حضور هر چه بیشتر در دریاهای آزاد است.

حامد جاويدپور بازدید : 18 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش نيوز تو دي؛ قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را مي توانيد بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنيد.

 

اين نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنين نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است

دانلود

درباره ما
Profile Pic
شما مي توانيد در اين سايت از تمامي فنّاوري ها و علوم قرآني و ديني با خبر شويد. با تشكّر مدير وب.حامد جاويدپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب وب راضي هستيد؟
    به نظر شما آیا ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی صعود می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 848
  • بازدید کلی : 6,214