loading...
نيوز تو دي
حامد جاويدپور بازدید : 26 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)
ماه شعبان، ماه هشتم از ماه های قمری، ماهی بسیار شریف و منسوب به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است. برنامه اندروید شعبانیه یک همراه همیشگی و خوب در کنار شما برای ماه شعبان است که شامل اطلاعاتی چون: پیامک های شعبان،  آهنگ های پیشواز، اعمال ماه شعبان (شامل 10 مورد بسیار نیکو)، فضیلت های ماه شعبان، مناجات شعبان و مناسبت های شعبان است. همچنین در برنامه موارد مفیدی چون: دعای کمیل، صلوات،
سجده ها و دعاهای رسول خدا و زیارت امام حسین (ع) دارد.

دانلود در ادامه ی مطلب

حامد جاويدپور بازدید : 24 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از ورود نسل تلفن‌های همراه هوشمند؛ بازی انگری بردز و یا پرندگان خشمگین، در سال ۲۰۰۹ توسط شركت رویو تولید و توسط شركت چیلینگو به بازار عرضه شد كه در اواخر سال ۲۰۱۰، شركت رویوی خود به صورت مستقل تولید و توزیع بازی را بر عهده گرفته است. این بازی پس از مدت اندكی توانست در میان كاربران موبایل محبوبیت فوق العاده‌ای كسب كند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص كامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد

حامد جاويدپور بازدید : 21 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
حامد جاويدپور بازدید : 26 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از صعود علمی ایران به مرتبه ۱۵ جهان خبر داد و گفت: رئیس جمهور تاکید دارند که پژوهش نیازمند محیطی امن و آرام است.هدف ما نیز در پژوهش چاپ کتاب نیست بلکه پژوهش باید به تولید ثروت منجر شود

 

حامد جاويدپور بازدید : 16 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

روز ۵شنبه نرم افزار «ویچت» فیلتر شد. کاربران اینترنت همراه از این پس بیشتر صفحه «پیوندها» را ملاحظه مشاهده می کنند. فیلترینگ ویچت، بازتاب زیادی را در بین مردم داشت.

به گزارش افکارنیوز ، در حال حاضر، موجی از فیلترهای جدید موسوم به "فیلتر اندرویدی" ها آغاز شده و اولین نمود کامل در فیلتر نرم افزار ویچت خود را نشان داده است. علت دقیق فیلترینگ ویچت مشخص نیست. اما تنها گذشت چند ساعت لازم بود تا نرم افزار دور زدن فیلترینگ ویچت درمیان طرفداران این شبکه ارتباطی دست به دست شود. فیس بوک فیلتر است، اما ۱۷ میلیون کاربر ایرانی در این شبکه اجتماعی عضو هستند.

اما به نظر میرسد فیلترینگ وی چت بدون کار کارشناسی کافی صورت گرفته است. چرا که این نرم افزار نه مانند فیس بوک عمومی است و نه مانند برخی نرم افزارها ساخت شرکتهای صهیونیستی است. 
وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.

تاکنون هم نه کلاهبرداری از آن طریق گزارش شده و نه آماری از تاثیر آن بر خانواده ها تایید شده است. که اگر هم این چنین بود باید پرسید فیلترینگ فیس بوک چه دردی را دوا کرد که فیلترینگ وی چت کند؟

نشانه های شروع این موج جدید فیلترینگ برخی اظهارات  غیر کارشناسی بود، که به اشتباه گفته بودند؛  "پشت پرده شبکه اجتماعی جدید «وی چت» صهیونیست است که از این شبکه های مخرب حمایت می کند. شبکه های اجتماعی جدید مانند «وی چت» و همچنین فیس بوک حیازدایی و ترویج اباگری را به دنیال دارد در واقع این شبکه های برای خانواده ها و جوانان مخرب هستند."

همچنین لاله افتخاری نیز در گفتگویی درباره فیلتر نرم افزار تلفن های همراه بیان کرده بود که" ابزار هایی که به نظام ضربه می زند باید فیلتر شود و ابزار هایی از این قبیل به غیر از مسائل جاسوسی ، مسائل اخلاقی نیز ایجاد می کند و در کمیسیون مدتی است بحث فیلترینگ انها مطرح است فقط منتظر هستیم به یک نظر جمعی برسیم و برای قطعی کردن فیلترینگ این برنامه های تلفن همراه اقدام کنیم و در آینده نزدیک حتما اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد"

باید پرسید که آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان بجای ابزار قهری از راهکارهای فرهنگی استفاده کنند؟!

شهید آوینی بیش از ۲۰ سال پیش گفته بود؛ و اما درباره خودمان. نباید بترسیم. حصارها تا هنگامی مفید فایده ای هستند که دزدان شب رو، بر زمین می زیند، اما آن گاه که دزدان از آسمان فرود می آیند، چگونه می توان به حصارها اطمینان کرد؟

حامد جاويدپور بازدید : 11 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

برنامه موبایل امام حسین (ع) شامل شناسنامه، زندگی نامه، زیارت نامه، فضائل و کرامات حضرت حسین (ع) است که بسیاری از اعمال را در خود جای داده است.

با مطالعه این کتاب الکترونیکی می توانید نگاهی کامل به زندگانی امام حسین و سیره ی آن داشته باشید، کتاب شامل بخش های مختلفی از جمله بیعت مردم با یزید تا شهادت امام حسین، شهادت طفلان مسلم، گریه آسمان و زمین براى امام حسین (ع)، مرثیه و اشعارى که براى امام حسین علیه السلام سروده‏ اند و … می شود.

دانلود

حامد جاويدپور بازدید : 20 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار فارسی مخصوص ويندوز بوده و شامل مطالب مفید و ارزشمند از اربعین و امام حسین (ع) می باشد.

مكانات برنامه:

- زیارت اربعین

- فضیلت زیارت اربعین

- شرحی بر زیارت اربعین

- علل بزرگداشت اربعین

- دیدگاه مقام معظم رهبری

- در سوگ اربعین

- شعر اربعین

- پیامک اربعین

دانلود

حامد جاويدپور بازدید : 86 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

جشن تعطیلات زمستانی در انگلستان (لندن)

همانطور که می دانید هر نسخه از این بازی در شهر جدیدی است . نسخه قبلی در لوئیزیانا بود اکنون بازی دوندگان مترو به شهر لندن در انگلیس مهاجرت کرده اند!

در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید .

نسخه جدید بازی دارای محیطی جذاب و امکانات بیشتر می باشد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی موج سواران مترو Subway Surfers v1.16.1 + نسخه پول بی نهایت4.2 out of 5 based on 57 ratings 

دانلود نسخه ي بي نهايت

حامد جاويدپور بازدید : 14 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars یک بازی محبوب و فوق العاده زیبا می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . تقریبا همه کاربران اندروید نام این بازی زیبا را شنیده اند و یا آن را تجربه کرده اند ! در این نسخه از بازی که شامل 250 مرحله فوق العاده زیبا و جدید می باشد باید به جنگ با خوک های بد بروید و آن ها را نابود کنید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD v1.5.03.0 out of 5 based on 3 ratings

دانلود 46مگابايت

حامد جاويدپور بازدید : 16 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

مراسم الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "شهید دریابان غلامعلی بایندر" به ناوگان نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور امیر سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش و امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی انجام شد.

این ناوشکن با قدمتی 50 ساله پس از انجام 528 هزار نفر ساعت کار مفید، ظرف مدت 20 ماه و پس از بازسازی و بهینه‌سازی بیش از 8 هزار قطعه حساس، انجام 3200 سرویس و تعویض بیش از 2500 قطعه، در پایگاه یکم نیروی دریایی ارتش (بندرعباس) به ناوگان نداجا پیوست.

ناوشکن شهید بایندر که در طول هشت سال دفاع مقدس در تمام مأموریت‌های محوله، شرکتی فعال داشت به دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان با فرسودگی مواجه و از ناوگان نداجا کنار گذاشته شده بود، اما متخصصان نیروی دریایی ارتش با همت والای خود موفق به تعمیر اساسی و بازسازی این ناوشکن شدند.

گفتنی است، این ناوشکن با تعویض 60 تن ورق فولاد در قسمت‌های زیرآبی، اماکن و عرشه‌های بالای آب‌خور و نصب و افزایش حجم 2 قبضه توپ، نصب یک قبضه توپ 76 میلی‌متری در قسمت سینهٔ ناوشکن و مجهز شدن به سامانه موشکی نور در قسمت پاشنه، اکنون مهیای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران در دریاها شده است.

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش در مراسم الحاق این ناوشکن، حضور پرافتخار نیروی دریایی ارتش در عرصه دریاهای آزاد را مستلزم تجهیزات و امکانات به‌روز دانست و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش با استفاده از این تجهیزات، آماده حضور هر چه بیشتر در دریاهای آزاد است.

حامد جاويدپور بازدید : 18 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

ديدار تيم هاي ملي کره جنوبي و ايران در آخرين ديدار از دور مقدماتي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل در پايان نيمه اول با نتيجه بدون گل به پايان رسيد.

**ترکيب تيم ملي ايران
رحمان احمدي، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، خسرو حيدري، هاشم بيگ زاده، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعي مقابل تيم ملي کره بازي مي کنند.

**ترکيب تيم ملي کره جنوبي

جون سونگ ريدنگ، لي چو يونگ، پارک چو هوو، کواک تائه هووي، شين کوانگ، کيم چي وو، جانگ هيون سوو، سونگ هيونگ مين، جي دوونگ وون، لي وون گوک.

بازي رأس ساعت 16:30 آغاز شد.

اولين موقعيت خطرناک را دقيقه 6 کره اي ها از دست دادند.

تا دقيقه 10 توپ و ميدان دست بازيکنان کره جنوبي است.

دقيقه 13 بازيکنان کره شوت سنگيني به سمت دروازه ايران کردند که رحمان احمدي آن را مهار کرد.

تا دقيقه 23 هم همچنان توپ و ميدان در اختيار تيم ملي کره جنوبي است و آنها باز هم حمله خطرناکي روي دروازه ايران داشتند که با خوش شانسي توپ به بيرون رفت.

تا دقيقه 30 حملات تيم کره جنوبي همچنان روي دروازه ما ادامه دارد و ملي پوشان کشورمان فقط دفاع مي کنند.

**قطر به گل رسيد

در بازي همزمان اين گروه که نتيجه آن براي تيم ما بسيار مهم و حساس است، تيم ملي قطر در دوحه مقابل ازبکستان قرار گرفته است که در اين بازي عبدالقدير الياس در دقيقه 37 براي تيم ملي قطر گلزني کرد. اين نتيجه که تا به اينجاي کار براي قطر بدست آمده کاملا به سود تيم ملي فو.تبال ايران است.

نيمه اول بازي ايران و کره جنوبي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

آندرانيک تيموريان در دقيقه 56 اولين کارت زرد بازي را دريافت کرد.

رضا قوچان نژاد در دقيقه 60 اولين گل تيم ملي ايران را وارد دروازه تيم کره جنوبي کرد تا فاصله چنداني براي صعود به جام جهاني نداشته باشيم.

**گل تساوي براي ازبکستان

تيم ملي فوتبال ازبکستان در دقيقه 60 توسط بهادر نسيموف به گل تساوي رسيد.

**گل دوم و سوم براي ازبکستان

دقايق 72 و 74 تيم ملي ازبکستان توسط اولگ زوتيو و بهادر نسيموف به گلهاي دوم و سوم خود رسيد.

در بازي ايران و کره جنوبي در دقيقه 82 حاج صفي جايگزين مسعود شجاعي در زمين شد.

فرزاد حاتمي در دقيقه 92 جايگزين قوچان نژاد در زمين شد.

**ازبکستان به گل چهارم رسيد

بازي تيم ملي فوتبال ايران مقتدرانه به عنوان تيم اول به جام جهاني برزيل 2014 صعود کرد.

حامد جاويدپور بازدید : 17 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 18:15 دقيقه امروز با حضور در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي تمرين را قبل از ديدار مقابل لبنان برگزار کرد.

*ملي‌پوشان از ساعت 18:10 دقيقه وارد زمين ورزشگاه آزادي شدند.

*بازيکنان روي نيمکت ذخيره‌ها کفش‌هاي خود را براي بازي به پا کردند.

*آندرانيک تيموريان و محمد نوري که مشغول تنيس فوتبال بودند براي يکديگر حسابي کري خواندند.

*بازيکنان تيم ملي با لباس‌هاي زردرنگ امروز تمرين مي‌کردند.

*در تمرين و ميان خبرنگاران صحبت زيادي در مورد حضور رئيس‌جمهور مي‌شد و اين مسئله سوژه اصلي امروز تمرين را تشکيل مي‌داد.

*افتخاري رئيس کميته فوتسال با حضور روي سکوها تمرين را از نزديک نظاره کرد.

*احسان حاج‌صفي در تمرين شرکت نکرد و تنها از روي نيمکت کار ملي‌پوشان را نظاره مي‌کرد.

*نکته جالب حضور يک خانم در اتاق شيشه‌اي ورزشگاه آزادي بود.

*از ساعت 18:30 دقيقه کار ملي‌پوشان با صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش به صورت رسمي آغاز شد.

*تيم ملي توسط يک دوربين فيلمبرداري مي‌شود.

*محمد نبي سرپرست تيم ملي و دبيرکل فدراسيون فوتبال پس از 10 دقيقه در محل تمرين حاضر شد.

*دروازه‌بانان در کنار گاسپار به صورت اختصاصي تمرين کردند.

*تمرين پس از 15 دقيقه به پشت درهاي بسته انتقال يافت و خبرنگاران در بيرون از ورزشگاه منتظر هستند تا پس از ورود رئيس‌جمهور اجازه تهيه گزارش را پيدا کنند.

*قرار است محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري کشور از ساعت 19 در ورزشگاه حاضر شود.

حامد جاويدپور بازدید : 18 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

تیم ملی برای دیدار حساس و سرنوشت ساز خود مقابل قطر ستاره هایی همچون سید مهدی رحمتی، علی کریمی، اشکان دژاگه و هادی عقیلی را در اختیار نداشت . چشم تمام علاقه مندان به فوتبال در ایران به دوحه بود . طبق پیش بینی و انتظارمان قطر ، جنگ روانی را قبل از شروع بازی و با عدم صدور ویزا برای لیدرهای تیم ملی ایران آغاز کرده بودند.

در دوحه تنها و تنها پیروزی به دردمان می خورد. در کورس رقابت قرار گرفتیم تا هفته آینده به مصاف یک بازی دیگر برویم . ما هر چند که امتیازات مهمی را از دست دادیم اما هنوز شانس داریم و تا لحظه ای که شانس هست، نباید نا امید شد .

تیم ملی ایران برای رودرو شدن با تیم قطر با ترکیب زیر به میدان رفت

رحمان احمدی، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، آندو تیموریان، مجتبی جباری،
خسرو حیدری، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعی

ترفند قطر پیش از بازی با ایران

جالب است بدانید قطری‌ها از یک ترفند جدید برای پرکردن ظرفیت ورزشگاه السد استفاده کردند و کارگران نپالی، فیلیپینی و آفریقایی را به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آوردند.

گفته‌ می‌شود به هر کارگر بابت حضور در ورزشگاه 200 ریال قطری و غذا داده می‌شود.

نتیجه : قطر 0 - ایران 1

امروز در مرحله نهایی مسابقه‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا سرنوشت چهار تیم صعود کننده به جام جهانی و دو تیم راه یافته به پلی‌آف این مسابقه‌ها مشخص خواهد شد.

کره ای ها نیز ساعت 22 به مصاف لبنان رفتند که برای پس گرفتن جایگاهشان در جدول نیز می باشد .


نتیجه : لبنان 1 - کره 0

البته ژاپن توانست با کسب یک تساوی برابر استرالیا در خانه این تیم صعودش را به عنوان اولین تیم به جام جهانی قطعی کند.

نتیجه : استرالیا 1 - ژاپن 1


جدول مقدماتي جام جهاني قاره آسيا گروه A

تعداد بازی ها امتیازها

ازبکستان 6 11

کره جنوبی 5 10

ایران 5 7

قطر 6 7

لبنان 6

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
شما مي توانيد در اين سايت از تمامي فنّاوري ها و علوم قرآني و ديني با خبر شويد. با تشكّر مدير وب.حامد جاويدپور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا از مطالب وب راضي هستيد؟
    به نظر شما آیا ایران از مرحله ی گروهی جام جهانی صعود می کند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 801
  • بازدید کلی : 6,167